Tuesday, July 7, 2009

Bestraling 1 om 15:45 Dinsdag 7/07/09

Ek het geen idee gehad wat om te verwag nie, maar ek dink nie my lyf hou hiervan nie. Daar lê nog 27 sessies voor en ek voel reeds naar, siek en te moeg om my arms te lig. Ons sal môre hoor of dit normaal is.

Die masjien se groot ronde kop bestraal my van regs, onder, links en bo - my hele buik van my naeltjie af ondertoe. Hy is slim ook - het vandag terselftertyd X-straal foto's van my geneem. Radio Jacaranda speel saggies in die agtergrond en ek luister na OneRepublic: "Stop and stare....I think I'm moving but I go nowhere. Yeah I know that everyone gets scared, but I've become what I can't be..."

Ek het net hard probeer fokus op Josua 1:9 : "Wees sterk, wees vasberade. Moenie skrik nie, moenie bang wees nie, want Ek, die Here jou God, is by jou oral waar jy gaan."

Baie dankie vir al die boodskappies en oproepies van bemoediging - dit lyk my ek gaan elkeen nodig kry.

No comments:

Post a Comment