Thursday, July 9, 2009

Bestraling 3 om 15:00 Donderdag 9/07/09

DANGER RADIATION AREA – GEVAAR STRALINGSAREA. Dit is die kennisgewing wat my elke dag begroet. “Mag ek saamgaan?”, vra Eugene wat my vandag Little Company of Mary toe geneem het. “Nee, Liefie…beslis nie”.

Ek het myself vandag gefortifiseer met Motilium en ek hoop my slegte simptome sal vanaand wegbly. Dit begin gewoonlik so drie ure na die bestraling…nog een uur om te gaan. Ek verdrink myself in water – moet 3 liter vloeistof per dag inneem wat ongelooflik baie vir my is! Ek probeer dapper en stapper om soveel moontlik te drink, maar dit is ‘n stryd.

Die kliniese sielkundige het gesê ek moet tydens die bestraling iets visualiseer soos byvoorbeeld dat die kankerselle vernietig word. Dit het my laat dink aan ‘n liedjie van Eugene wat hy in die kleuterskool geleer het en passievol met al die nodige handgebaartjies vir ons opgevoer het: “Ek is nie ‘n stapsoldaatjie nie, stapsoldaatjie nie, stapsoldaatjie nie…ek is Liewe Jesus se soldaatjie!”
Ek verkies nou egter om my oë toe te maak, die groot ronde masjien wat om my draai en zoem te ignoreer en 'n nuwe vashouvers wat ek elke dag kies oor en oor te herhaal: Die Here sal hom bystaan in sy siekte – Psalm 41:4.

Vandag was (soos gister) weer ‘n kuierdag met Sunette en daarna Monica wat ingeloer het – dankie julle!

No comments:

Post a Comment