Wednesday, June 17, 2009

Heer, ek hoop die dag is goed! Woensdag 17/06/09

Heer, ek hoop die dag is goed!
'n Nuwe môre gaan ons weer ontmoet...
U weet hoe swak ek is, hoe sonder moed,
maar Heer ek hoop die dag is goed!

Heer, het U my dalk vergeet?
Ek bid oor dit wat U alleen van weet...
En as ek U dan in gebed ontmoet,
hoop ek U maak my dag ook goed.

Ek soek nie rykdom of roem nie O Heer,
veel eerder sal ek van U wysheid leer.
Maar as dit oggend in die Ooste raak,
sal U dit 'n mooi dag maak?

Heer, ek hoop die dag is goed!
'n Nuwe more gaan ons weer ontmoet...
U weet hoe swak ek is, hoe sonder moed,
maar Heer, ek hoop die dag is goed!

U is die Koning wat oor tyd regeer
en ek kom vra maar net 'n bietjie minder seer!
Die bose val ons aan met al Sy mag,
maar Heer U is die grote krag!

Heer, ek hoop die dag is goed!
'n Nuwe môre gaan ons weer ontmoet...
U weet hoe swak ek is, hoe sonder moed,
maar Heer ek hoop die dag is goed!
Ja Heer, ek hoop die dag is goed!

Van Houtkruis - die Musical

No comments:

Post a Comment