Thursday, July 23, 2009

Bestraling 13 om 11:30 Donderdag 23/07/09

My lyf is geïrriteerd deur die bestraling en ek is geïrriteerd met my lyf. Hierdie algehele gevoel van onbehae neem elke week ‘n bietjie toe. My nuutste simptome sluit ‘n gejeuk en gekriewel in en daar is niks aan te doen nie. Ek moet myself juis versigtig hanteer sodat ek nie stukkend gaan nie en van krap is daar nie sprake nie. Vandag voel dit ook of die moegheid soos ankers aan my hang en die feit dat my blaas my gisteraand twee-uurliks wakker gemaak het, dra by tot my moegheid. Vanaand drink ek ‘n slaappil.

Die grootste uitdaging is egter om nie my irritasie te laat blyk nie en belangriker, om dit nie uit te haal nie – op niemand nie!

Ek het ek die mooiste sms gekry by Lèlane: ‘n Golfstok in my hande beteken nie veel nie. ‘n Golfstok in Ernie Else se hande beteken ‘n paar miljoen rand. Dit hang af in wie se hande dit is. ‘n Stok in my hande kan gebruik word vir selfverdediging. ‘n Stok in Moses se hand het die see geskei. Dit hang af in wie se hande dit is. Twee vissies en vyf brode in my hande beteken ‘n paar toebroodjies. Twee vissies en vyf brode in Jesus se hande beteken kos vir duisende. Dit hang af in wie se hande dit is. Met spykers in my hande kan ek ‘n kissie bou. Spykers in Jesus se hande beteken oorwinning en verlossing vir die hele wêreld. Dit hang af in wie se hande dit is. So, sit al jou bekommernisse, vrese, hoop, drome, familie, vriendskap – ja, alles – in God se hande. Onthou, dit hang af in wie se hande jy is!

So, hier is dit Here, vat asseblief hierdie pakkie – ek is mos in U hande!

No comments:

Post a Comment