Monday, July 27, 2009

Bestraling 15 om 11:30 Maandag 27/07/09

Ongelukkig was die naweek nie so salig as waarop ek gehoop het nie – die newe-effekte het my behoorlik opgekeil. Vandag verduidelik die radioloog vir my dat die bestraling se effek op my lyf kumulatief is. Dit is soos druppels in ‘n emmer – elke dag ‘n bietjie bietjie, maar iewers gaan my emmer begin oorloop.

Die volgende 3 weke sal ek baie diep vir krag moet delf, want die pad vorentoe gaan nie makliker word nie. Ek het erge diaree gehad die hele naweek, is weer met tye naar en moes my eetplan weer drasties bekyk. Een van die kankerpasiënte het vandag ook raad gegee – geen suiwel, neute, sade, klapper, rou groente en semels nie. Dit was goed om met iemand te praat wat presies verstaan en dieselfde simptome as ek ervaar. Boonop ry die arme man elke dag van Brits af vir behandeling - weer iets om voor dankbaar te wees…

No comments:

Post a Comment