Friday, July 3, 2009

Gloede! Vrydag 3/07/09

Ek voel stukke beter - Tamiflu is fantasties as dit betyds gedrink word en ek kan dit aanbeveel. Gewoonlik wag ek te lank voordat ek dokter toe gaan, maar hierdie keer het ek gou gespring en hard gebid vir herstel. Ek is dankbaar dat ek weer vol lewenslus en stoutigheid is.

Môre is my operasie reeds 4 weke agter my en hopenlik sal ek nie te lank meer loop soos 'n ou tannie wat 'n te stywe korset aanhet wat knyp nie!

Nou moet ek net leer om my gloede met grasie te hanteer...Almal wat my goed ken weet dat ek eintlik al my lewe lank gloed, maar hierdie sjirurgiese menopause simptoom is 'n hitte van 'n ander gradering. Ek het 'n gediggie geskryf om te probeer beskryf hoe die gloede voel en het my geskeur vir LeRoy se verduidelikings oor wat ek hier beskryf... :-)

Jy is hier…
Jy maak my wakker
Kook, borrel, kook, borrel stadig, stadig, stadig op, op, op …
soos warm lawa tot jy die kruin bereik.
Gooi af, maak oop, trek uit!
Jy loop oor…in kokende, warm, nat slierte
loop jy weer stadig teen my af
en eb weg…
Trek op, maak toe, trek aan!
Dis winter, dis koud…

Die vreugdes van vrouwees!

Geniet die naweek - ek sien daarna uit om 'n paar dierbare vriende te sien. Wees goed vir jouself en jou geliefdes en maak die meeste van elke gesonde dag.

2 comments:

  1. Hi Elsabè, howzit? I am ok, hope you and LeRoy has fully recovered from the flu, and dont worry too much it's just a winter sickness, and have a good week-end. Regards Going home now - bye!!
    Gloria

    ReplyDelete
  2. Tracey and I were reading a bit of your blog. Its a nice way of keeping people informed about your recovery. Thank you for the nice words you wrote about us, it was very sweet. We miss you at the gym, its not the same without you. Hope you are feeling better. Send love to LeRoy. Speak soon :) Danielle

    ReplyDelete