Thursday, February 19, 2009

"Dumping" Donderdag 19/02/09

Ek kon nog nooit vullisstorting verdra nie. Dit maak my woedend as mense in motors nonchalant kitskosverpakkings, plastiese glase, babadoeke, sigaretboksies, sakkies, bierbottels, koeldrankblikkies, stompies of enige ander gemors by hul motorvensters uitgooi. Ek en LeRoy was al op die mooiste plekke in ons land met die tandem of motorfiets en dit ontstel my altyd as vullis die lieflike uitsig versteur. Ek sien hoeka dat hierdie week se Rekord ook ’n beroep doen op ons almal: “Let’s clean up...” Elke keer wat ons bevoorreg was om oorsee te toer was die lande se netheid opvallend.

Dumping het egter nou ook vir my ’n nuwe betekenis. Omdat ’n deel van my maag verwyder is, kan voedsel en vloeistof te vinnig na my dermkanaal versprei – dit word “dumping syndrome” genoem. Dit kan die volgende onaangename gevolge veroorsaak:

  • Krampe en opgeblasenheid;
  • Diaree;
  • Swakheid of flouheid;
    Naarheid en die gevolge daarvan;
  • Kortasemheid;
  • Versnelde hartklop en oormatige sweet.

Sondebokke wat ek moet vermy is suiker en verfynde wit meelprodukte. Hawersemels is die regmaker. Ja-nee, ek gaan my magie van voor af moet leer ken en ons sal mekaar sekerlik nog in die toekoms uitsorteer!

Dankie vir my besoekers en al my bederfies – julle is my aardse engele!:

  • die UpeTD-span;
  • Elsa Coertze;
  • Melanié Malan.

No comments:

Post a Comment