Wednesday, February 18, 2009

Hoe hanteer jy ‘n krisis? Woensdag 18/02/09

Dank Vader vir my geloof! Hoe hanteer mense wat nie glo nie, krisisse in hul lewens? Ek moet erken dat sommige van julle se geloof groter as myne was, want julle het getuig dat julle geweet het wat die uitkoms van my patologiese verslag gaan wees.

Ken julle daardie kostelike sketsies van Jan Tuisbly se tjorretjie? Ek het myself gesien in so ’n Heer-in-Beheer karretjie en ek het besluit om net op die blomme langs die pad te konsentreer. Ek wou Hom nie vertel waarheen ons moes ry nie, want as gelowige het ek geglo dat Hy presies weet waarheen ons op pad was. Ek het my ook gedurig herinner aan ds. Tienie Bosman se raad van 'n rabbi "Don't ask why do bad things happen to good people - rather ask how do good people handle bad things?" En dan bly die antwoord "Alleen deur die genade van die Here" (2 Kor 12:8-10 "My genade is vir jou genoeg"). My manier was ‘n onvoorwaardelike oorgawe en dit is nou maar hoe dit was – nie met Steve (!) nie, maar met Elsabé!

Elke dag is deesdae vir my spesiaal, maar vandag was die bome net groener, die lug blouer en die kleure net helderder omdat die bekommernis van die uitslag nou nie meer met ons is nie. Christelle en Ina het met ’n koelsak bederfies opgedaag en ons het verlore tyd probeer inhaal in ’n teetyd. Marieta en Sandra was kort op hulle hakke en daar was soveel vreugdevolle oproepies!

My kulinêre skeppings raak baie kreatief – ’n skeppie van Malinda se pampoen, Ina se “kaal” pannekoek opgerol met Christelle se maalvleis en ’n happie van Elrian se slaai! En so word die moontlikhede afgewissel, want ’n gedeeltelike gastrektomie behels gereelde, maar klein porsies. Interessant genoeg moet ek verkieslik nie meer as 125 ml vloeistof per ete inneem nie en ek is verplig om na elke ete te rus of te lê!

G’n wonder dat sommige my nou beny nie!

Seën die hande wat hierdie etes voorberei het Heer, want ek word weer sterk!

1 comment:

  1. Ek maak beswaar...namens my pannekoek. Hulle is eau natural g'n niks nie kaal!!
    Ek is bly as dit werk, laat weet maar as ek nog 'n baksel kan bring. XX

    ReplyDelete