Wednesday, June 10, 2009

Huistoe! Dinsdag 9/06/09

'n Bloedsweetdag - my departemente Waterwerke en Riolering gee nie heeltemal samewerking nie en ek is op en af in die hospitaalgange om my lui derms oefening te gee! Ek loop vas in baie bekendes - Dr Heyns (wat my maag gedoen het). Hy en dr Snyman het my glo reeds telefonies na die operasie bespreek en hulle hou goeie moed dat die uitslag positief gaan wees. Dr. DeHandschutter wat my ingepas en die diagnose gemaak het is baie verbaas om my in Pretoria-Oos te sien - sy het verwag dat ek by Femina sou wees. Sy wou selfs vir my kom kuier en kom sit toe summier op my bed om eers die jongste nuus te hoor!

Ek het 2 wonderlike kamermaats bygekry gistermiddag en ons het heerlik gekuier. Suster Bobby Ackermann (wat ek Suster "Popular" gedoop het) was met my vorige operasies die suster wat my opgepas het in die herstelkamer en sy het my dadelik herken. Ek kon haar natuurlik nie onthou nie. 'n Parmantige spinnekop het haar gebyt en aangesien sy 'n knievervanging gehad het, was die septiese wond aan haar been 'n groot bekommernis. Sy moes binne-aarse medikasie toegedien word en omtrent die hele hospitaal se personeel het kom inloer en haar moed inpraat. Mariette Holthauzen van Bethal was baie dapper alleen daar vir mediese toetse, want haar man moes terug plaas toe. Maar tussen al die prosedures deur het ons drie geklets soos net vrouens kan! En dit was goed vir my en ek het weereens besef hoe die Here ook deur mense werk.

Dr. Snyman het na 'n vinnige ondersoek vir my gevra of ek ontslaan wou word en my antwoord was natuurlik dadelik ja! En sodoende kon ek self eerstehands die eerste snerpende koue van Gauteng beleef toe LeRoy en sy kollega my kom oplaai het.

Thanks to the twins, Danielle and Tracy Steenkamp the biokeneticists from the UP gym who were my first visitors. They are the most caring (and attractive - guys, what's wrong with you? They're still single, grab them up!) girls and I love them to bits! Ds Anton het ook kom inloer al het hy self ook 'n dokter nodig. Dankie aan almal vir blomme, kaartjies, sms'e, oproepies en jul gebede. Ek voel weereens toegedraai in 'n warm wolkombers van liefde!

Dankie Liefie, my ou Staatmaker, Steunpilaar en Sterkte! Suster Bobby vertel van die aantreklike man wat Saterdag ingestap het in die herstelkamer om sy vrou te soek....en hy is toe myne!

No comments:

Post a Comment