Friday, June 12, 2009

Uitslag van limfnodes? Vrydagoggend 12/06/09

Vanmiddag word my 32 kramme uitgetrek - dit moes eintlik eers Maandag uit, maar my ginekoloog gaan die langnaweek weg (het skoon daarvan vergeet!). Hy het voorgestel dat LeRoy dit sommer doen, maar daarvoor het hy nie kans gesien nie, en ek neem hom ook nie kwalik nie. Ek weet mos nou my mansmens is nie in die wieg gelê om dokter-dokter te speel nie - al doen hy onder omstandighede nie te sleg nie.

Hopenlik sal ons ook die uitslag van die patalogiese ontleding van my limfnodes kry. Ons het albei baie moed dat die uitslag gerusstellend sal wees. Thea het vir my so 'n mooi briefie geskryf: "Geloof is geen towerformule waarmee ons die ervarings wat ons nooit vir onsself sou kies kan afweer nie, maar die krag wat ons in staat stel om stappie-vir-stappie deur elke dag te gaan". Dit is vir my pragtig en dit is hoe ek hierdie dag en die uitslag tegemoetgaan - met Sy krag stappie-vir-stappie!

My siektejaar was vir my 'n geweldige skok - juis omdat ek so gesond leef en ek probeer dit elke dag nog stukkie stukkie verwerk. Ons eet gesond en oefen gereeld en boonop is ek een van die min vroue wat ELKE jaar ginekoloog toe gaan en elke voorgestelde prosedure gereeld doen, bv beendigtheidtoetse, mammogramme ens. My oproep vir elkeen van my vriendinne wat hierdie lees is dus:
  • Wanneer laas was jy by die ginekoloog?
  • Luister jy na jou liggaam en herken jy die eerste tekens van onraad? Maak tyd vir jouself en moenie sloer met iets wat ongewoon is nie.

Al kan my ervaring vir slegs EEN van julle 'n verskil kan maak, sal dit wat ek moes deurmaak sinvol wees. Ek hou julle op hoogte van die uitslag!

No comments:

Post a Comment