Sunday, February 8, 2009

Vir my is die lewe...Sondag 8/02/09

Ons is vanoggend kerk toe - dit was vreemd om my naam op die Voorbiddinglys te sien en ek het grootogig saam ander gehoor van my pa se afsterwe en my komende operasie. Prof. Malan Nel het ons vanoggend gevra om die volgende sin te voltooi: "Vir my is die lewe...." Sy skriflesing was uit Psalm 119:25 - 32 en Filippense 1: 15 - 21. Ons het ook na die aangrypende video gekyk van Nick Vujicic wat sonder enige ledemate gebore is en ander mense inspireer - kyk gerus daarna.

Ek het die grootste gedeelte van die laat-oggend en vroeg-middag alleen op ons stoep (een van my gunsteling vertrekke in ons huis) deurgebring op een van die dekstoele wat ek Desember gekoop het vir langs die swembad lê en ontspan.... Dit het toe nie gerealiseer nie, maar vandag kon ek my kragte probeer herwin terwyl ek na die voëls luister en ek was spyt dat ek hul geluide nie kon koppel aan hul name nie.

Vanmiddag was 'n kuiermiddag met 'n paar goeie vriende - ek al lêende in die geselskap, maar dit was goed om net bietjie oor ditjies en datjies te gesels.

Nietemin, was hierdie ongelukkig nie een van my beste dae nie en ek probeer self nog die rede daarvoor soek.

Prof. Malan Nel se Bybelvers van die dag: "Dit is my vurige verlange, en daarna sien ek uit, dat ek niks sal doen waarvoor ek my sal hoef te skaam nie. Ek wil ook nou, soos nog altyd, met alle vrymoedigheid deur my hele wese Christus verheerlik in lewe en in sterwe, want om te lewe, is vir my Christus, en om te sterwe, is vir my wins." Filippense 1:20-21.

No comments:

Post a Comment