Friday, January 30, 2009

1 Kor. 13:13

"En nou: geloof, hoop en liefde bly, hierdie drie. En die grootste hiervan is die liefde!"

Hierdie was my ma se gunsteling Bybelvers en toe ek gedink het aan 'n naam vir my blog, het ek gedink hierdie is baie gepas. Vandat ek siek geword het, is ek oorval met boodskappies wat spreek van geloof, hoop en liefde. Arme LeRoy kan nie voorbly met die oproepe nie, want almal wil spesiaal in kennis gestel word van die nuutste verwikkelinge. Met my pa wat ook so siek is het ek besluit om hierdie blog te begin. Ek hou al 30 jaar persoonlike dagboek en ek beskou skryf as terapie. Nou kan ek my gedagtes en gevoelens verwoord en almal van julle wat in kontak wil bly kan dit nou makliker doen!

Ek sal so spoedig moontlik 'n kort terugskou gee oor die gebeure van die afgelope paar dae.

1 comment:

  1. In times like these the Lord says!!!!!
    I offer a peace that no man can take away, that no thief can steal, that no sudden tragedy can shatter. I offer you faith in place of fear, hope in place of doubt, joy in place of sorrow, peace in the midst of tragedy. I offer you a love that will never fail you. I offer you peace and love that knows no boundaries. My love and peace are for now and forever. Even though all around you is turmoil and pain, you can have this peace in your heart right this moment. All you have to do is ask Me.
    I am thinking and praying for you Elsebe may the Love and Peace of our Lord embrace you

    ReplyDelete