Friday, January 30, 2009

Eerste bevestiging van 'n probleem Donderdag 22/01/09

Ek is 5:30 wakker en bel om te hoor of ek my pa kan kom haal. Hulle sê hy gaan ontslaan word en ek is vroeg daar om hom te gaan haal. Niks gebeur egter vinnig daar nie en ons is eers 9:00 daar weg. Ek en LeRoy soek naarstigtelik plek by Verswakte sorg-inrigtings en ek gaan uiteindelik Little Company toe om 'n sonar va my maag te laat neem. Die radioloog was 'n ruk besig: "Draai asseblief weer die kant toe, mevrou...arm bo die kop mevrou..." En toe - "Ek sien iets, maar ek wil net 'n ander dokter gaan roep om bevestiging te kry".

Die tweede dokter het die sonar herhaal, en net vir my gesê dat sy wel iets opgemerk het in my lewer, maar dat die dokter met my in aanraking sal wees. Snaaks genoeg was ek nie dadelik bekommerd nie, maar toe my huisdokter my later na-ure op my selfoon bel en groot bekommernis uitspreek, kon ek nie anders nie. Die verslag was ontstellend: 6 massas wat wissel van 8 x 11mm (kleinste) tot 22 x 15 x 14 mm en 23 x 13 mm (2 grootstes). Hierdie massas kan inpas met die sonografiese beeld van veelvuldige hemangiome maar die moontlikheid van veelvuldige metastases of primêre CA moet uitgeskakel word en 'n RT skandering word voorgestel. My huisdokter het toe reeds die uitslae met 'n sjirurg bespreek en hulle het voorgestel dat ek dadelik die volgende dag vir 'n skandering gaan. Sy het gevra dat ek die hele dag beskikbaar moet wees op kort kennisgewing en my voorberei: bring jou man saam vir die uitslag. Die aand was moelik - vir die eerste keer is ek en LeRoy gekonfronteer dat my maagpyn dalk werklik 'n ernstige probleem kan wees...Daardie aand het ek en LeRoy baie styf teen mekaar aan die slaap geraak...

No comments:

Post a Comment