Saturday, January 31, 2009

Aanvanklik baie flou Saterdag 31/01/09

Louette en Eloise het vanoggend met die fietse kom kuier. Dit was natuurlik my en LeRoy se roetine die afgelope 11 jaar. Dit was altyd vir my moeilik om so vroeg op te staan en te gaan oefen terwyl ander mense nog slaap (ek is 'n uiltjie!). My liefste man het elke Saterdag opgestaan en vir my pap in die bed gebring - hy spot altyd dat dit die enigste manier is om my aan die gang te kry! Maar sodra ons eers gery het, was daar twee gedagtes wat so tussen die trap op die tandem in my gedagtes opgekom het: Dankie liewe Heer, dat ek gesond genoeg is om te kan oefen en dankie vir dit wat ek kan beleef van U natuur. Daar is 'n varsheid en 'n helderheid wat 'n mens net so vroeg in die oggend ervaar. Natuurlik het ek dit ook baie geniet om deel te wees van die Fikse span - al die ander mede-drawwers en fietsryers. Die tandem het dikwels baie aandag getrek en ek het dit geniet om vir mense en veral kinders te waai.

Na hul vertrek het ek vreeslik sleg begin voel. Ek weet nie of ek te veel woel en of ek net nog herstel het nie. My sus Madelein en LeRoy het afgespreek dat ons vandag vir die eerste keer vandat my pa verskuif is na Vergenoeg, vir hom sou gaan kuier, maar hulle het voorgestel dat ek tuis bly. Miskien ten beste - hy kan glad nie meer praat nie, maar was baie onrustig toe hy hulle stemme hoor en soos Madelein hom beskryf het, sou dit my hewig ontstel het.

My dag is dus grootliks bo-op die bed deurgebring en ek het net gerus.

My beker loop oor a.g.v.:
  • al die oproepies en smse van familie, vriende en kollegas: Claire, liewe Carol de Jager (wat niks geweet het nie, maar knaend aan my gedink het en toe gebel het), Ma Linda, tannie Cielie, tannie Annette, dierbare Marié Theron wat so gereeld navraag doen en moed inpraat, tannie Meisie, Renier, Lynette Ferreira, Marie Swanepoel, Ria Groenewald, tannie Stella. Dankie vir elke een van julle wat my die afgelope week reeds gekontak het. Julle sal nooit weet hoe verskriklik ek dit waardeer nie.
  • besoekies van Ina Louw (met heerlike muffins en hoenderpastei vir die vrieskas); Annette Theron wat twee yskaste kos aangedra het (waarvan ek nou gaan eet!); Cecilia Beukes met pienk rosies.
  • die lekker geselsie met my seunskind wat bietjie sy ma kom geselskap hou het toe ek sleg gevoel het.
  • en natuurlik altyd my liefste LeRoy se troeteling. Hy is die liefde van my lewe, my rots, my anker, en met hom aan my sy, sien ek kans vir enigiets. Ons het vanoggend 'n besonder emosioneel gelaaide oomblik gedeel - vir die eerste keer het hy hartseer geword en my net baie styf teen hom vasgetrek, want hy kon nie praat nie. Dit was 'n besonderse tere ervaring en ek het nader aan hom gevoel as ooit tevore.
  • Glimlaggie van die dag: Ons twee honde se kuiers by my slaapkamerdeur - Henri, die staffie, self al grys en styf en Nikita, ons Chow-chow en my wolkind. Ek dink hulle gaan dit so geniet dat ek elke dag tuis is!
  • Bybelvers van die dag: Ps 100:5 "...want die Here is goed, aan sy liefde is daar geen einde nie, sy trou duur van geslag tot geslag." Dankie liefste Lynette!

1 comment:

  1. Jy het 'n mooi naam vir jou blog gekies. Dit is aangrypend. Ria

    ReplyDelete