Saturday, January 31, 2009

In die holte van God se hand Sondag 1/02/09

Die liewe Heer het waarlik Solly Ozrovech se hand vasgehou toe hy "In die holte van God se hand" geskryf het! My vriendin Cecilia Beukes (wat ook gister kom kuier het) het dit Oktober as verjaardaggeskenk vir my gegee. Ek lees elke aand vir my en LeRoy en kyk wat was gister se boodskap: "Nou kyk ons nog in 'n dowwe spieël en sien 'n raaiselagtige beeld, maar eendag sal ons alles sien soos dit werklik is." (1 Kor.13:12).

Solly skryf onder andere: "Wanneer ons eensklaps te staan kom voor die groot misterie van die dood en die hiernamaals, besef ons meer as ooit ons menslike beperkings. In alle eerlikheid moet ons erken dat daar baie is wat ons moeilik begryp selfs al sou ons al die antwoorde ken. Ons ken nie die toekoms nie, maar ons ken Hom wat die toekoms in sy almagtige hand hou. Ons ken nie die pad nie, maar ons ken vir Jesus wat vir ons die pad oopmaak. Al kan ons nie die "waaroms?" beantwoord nie, ken ons deur die geloof dié God wat al die antwoorde het. Ons weet dat Jesus Christus God se antwoord is op al ons belangrike vrae. Eendag sal ons van aangesig tot aangesig met ons verheerlikte Heiland staan. Ons sal Hom ken soos wat Hy ons ken en al die antwoorde sal aan ons gegee word. Tot op daardie dag sal ons die geloofswaagmoed en vertroue moet hê om sonder al die antwoorde te lewe en tog onlosmaaklik aan Hom vas te hou." (my klembetoning).

Dis 'n pragtige Sondag, maar omdat ek van uur tot uur nie dieselfde voel nie en so skielik so sleg kan voel, gaan ons liewers nie kerk toe nie. Maar ek glo dis nou ook reg - in my hart sit ek nou ook daar...

Bybelvers van die dag: Jesaja 46:4: "Ek het julle gemaak, en sal vir julle sorg." (Dankie, Monica!)

Dankie liefste Lynette en André vir jul besoek, onverwagse oproepies van kollegas soos 'n getroue Ria Groenewald, Sunette, Annah en Connie Lepota, en vriende van die kerk. Vanoggend het my naam op die siekelys van ons NG Stellastraat gemeente verskyn. Het nooit gedink ek sal so 'n dag beleef nie.

Gewig: 51 kg.

No comments:

Post a Comment